Guess

Guess logo - oblíbená módní značkaZa americkým snem připluli z Francie v minulém století čtyři bratři Marcianovi. V sedmdesátých letech byly džínové kalhoty zrovna na vrcholu své slávy, a proto se sourozenci rozhodli založit módní značku Guess. Záměr byl jednoduchý, a to navrhnout příjemnější, přiléhavější a sytější džíny než konkurence.

Guess slevy


Rychlá cesta na vrchol

Vše odstartoval jediný z bratrů jménem George, když vytvořil knihu módních návrhů, a ty pak předložil své rodině. Neskrývali nadšení a rovnou se vrhli do reklamy a prodeje. Zatímco na začátku panovala snaha dostat značku do okruhu světových návrhářů, od takového nápadu bylo později upuštěno a Guess se dostal mezi běžnou společenskou třídu. Ze strachu o vložený kapitál opustili celkem tři bratři společnost, a nakonec zde zůstal jen Paul Marciano.

Co učinilo značku Guess tak speciální?

  • Džíny s vysokým pasem, které dokonale formují postavu
  • Efekt seprané džínoviny
  • Estetický detail v podobě několika knoflíků
  • Provedení do tvaru skinny

Přizpůsobení nabídky trhu

Guess džínové kalhoty nosily hrdě modelky jako Claudia Schiffer, filmové hvězdy, ale i běžné ženy, které chtěly vlastnit designový kousek v šatníku. Není proto divu, že brzy začali po nové verzi kalhot volat také muži. Značka Guess okouzlila trh natolik, že bylo třeba brzy rozšířit nabídku. Objevily se proto hodinky, šperky, vršky, a dokonce i textil do domácnosti.

Čím zapůsobila značka Guess na zákazníky?

  • Extravagancí
  • Nápadným trojúhelníkovým logem
  • Využitím zipů, knoflíků, třpytek, moderních materiálů
  • Kovovými doplňky v podobě přívěsků


Od začátku, v roce 1981, kdy byla značka uvedena na trh, čerpala ze své výhodné pozice. Díky bratrům Marcianovým, kteří se vyznali v reklamě a distribuci byl Guess zařazen mezi světové značky, a tudíž se brzy dostal do povědomí mnoha zákazníků a svou pozici si udržel až dodnes.

Světové značky pocházejí především z Itálie a Francie. Tato centra mají jedno společné, a to je elegance a jednoduchost. Ve chvíli, kdy tento trend bratři přivezli do Kalifornie, spojili jej se zdejší americkou módou, nový trend byl na světě. Nové džíny byly ženské, vyzdvihovaly přednosti jejich nositelek a okolí na nich mohlo oči nechat.

Sexy a oslnivé kolekce

Stejné je to také dnes v případě šatů, které značka Guess nabízí. Nejde o minimalismus, ale naopak zdobnost, lehkou extravaganci a smyslnost, kterou oblečení od této značky přináší. Guess se nyní zaměřuje i na mladší zákazníky, věnuje se návrhům oblečení pro různé příležitosti a snaží se uspokojit všechny cílové skupiny. Eleganci ovšem dokáže vnést jak do plesových šatů, tak do kancelářského outfitu. Není tomu tak dávno, kdy se výrobce zaměřil také na boty, ty jsou často zdobené podpatky a klíny, aby podtrhly krásu ženské postavy.

Oficiální stránky Guess můžete navštívit zde.


méSlevy.cz
Logo
Enable registration in settings - general

Pokračováním užívání této stránky souhlasíte s použitím cookies. více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít